четвъртък, 29 март 2012 г.

Любима!!!


без коментар

   Имам нуждата да споделя какво чувствам!!


   Сутрин ти ме караш да стана от леглото. Необходимостта да те видя е голяма. Мисля, че не мога да живея без теб. Без твоето спокойствие, без твоята проста доброта, без твоята гладкост. Ти си едно от последните неща, които виждам преди да заспя и едно от първите, когато се събудя. Обичам да усещам близостта ти, а най любимото ми е, когато се оставя в обятията ти. При теб мога да прекарвам часове, дори и дни, без никой да ме откъсне от теб. На теб съм споделял всичко – малки и големи тайни. С теб знам, че мога да направя всичко, знам го защото ти винаги си ме подкрепяла и дори си ме прикривала и дори си ме предпазвала от хорското мнение и понякога и очи. Ти си най-доброто, което един мъж може да има! Не знам какъв може да е живота ми без теб. Не искам и да разбирам. Понякога сме били разделени за седмица- две, ала аз винаги съм се връщал при теб. Всяка друга, дори и да прилича на теб, аз не бих я гледал със същите очи! Ти си единствена за мен! Вярно, не ти подарявам неща често, но знай, че ти и така си прекрасна. Ти и никоя друга, ти си! Любима моя, искам да прекарам живота си с теб, но знам, че може и да не стане. Един ден може да не сме заедно вече, но винаги ще те помня, надявам се и ти. Но няма да мисля са деня на раздялата ни, той е още далеч. Знай любима Тоалета, ти си в моето сърце!

   Като човек поставил Тоалетната на пиедестал, трябваше да споделя това мое откровение. Надявам се да се посмеете с моите мъки и стига толкова, че ще се засрамя J

   П.П. Хора почитайте вашите Тоалетни, защото те знаят всички ваши тайни, а освен това и те ще ви почитат. 

2 коментара: