понеделник, 19 март 2012 г.

"Стих" епизод 2


Мразя

както винаги, личен архив
Мразя да те слушам!
Мразя да те гледам!
Мразя предмета ти!
Мразя и теб дори!

Мразя да вися зарад теб!
Мразя да те слушам, Макбет!
Мразя логиката ти погрешна!
Мразя дори само да те срещна!

Мразя е дума гадна.
Мразя твойта мутра мазна!
Мразя да тъпея тук!
Мразя да казвам „пук”!

Мразя хипотези дълги!
Мразя теми тежки!
Мразя занятия безкрайни!
Мразя учебници омайни!

Мразя те запомни!
Мразя и се опомни!
Мразя овцете, каквато си.
Мразя всичко и това си ти!


Следобедни страсти

Следобедни страсти.
Котка, куче си разменят ласки.
Извратена история е туй!
Сърби ме моя, оп! ще кажа буй.

Мързи мъ да те сритам,
или с пръчка да те наритам!
Връзка имаш с кучи,
па на мен не ми се учи.

Светкавично сменям стила,                       като нокторезачка и пила,
                                                                                    като на наркоман иглата
                                                                                    и на кифлата косата.

                                                                                    Един ден в училище,
                                                                                    това някое дете ще чете,
                                                                                    учителките ще почервеняват,
                                                                                    не друго, а директора оправят.

                                                                                    Край и на тоз стих слагам,
                                                                                    задник с длан налагам.
                                                                                    С камшик шибам крава,
                                                                                    какво друго ни остава?


Не ми пука вече
авторско

Не ми пука вече!
Не ми пука Човече!
Не ми дреме защо си!
Не ми дреме какво си!

Нещо в миналото ми.
Загубено за веч си ти.
Спомен бледен в паметта ми,
дупка в съзнанието си ми ти.

Помня бегло аз момента,
там бях аз, а може би и ти,
но вече не съм сигурен в това.
Каква я мислих, каква стана...

Приятели бяхме, май добри.
Май си споделяхме и тайни дори.
Ала, за радост или за беда,
аз веч не ще те спомена.

Пак самотен ще съм си аз,
ще броя минути, секунди и час,
дните на самотата дори.
Ала, ще дойдат дни по-добри.



Няма коментари:

Публикуване на коментар